Alle 35-vuotiaille pirkanmaalaisille markkinoinnin, mainonnan ja viestinnän ammattilaisille ja opiskelijoille tarkoitetun JujuPrix -kilpailun voittajan valitsi markkinointiviestinnän ammattilaisraati. Suunnitteluaikaa kisassa oli reilu viikko.
Palkinto jaettiin Musiikkiteatteri Palatsissa järjestetyssä Tampereen mainonnan viikon päätapahtumassa tiistaina 3.11.2009. Mainoskenttä-Yhtiöiden suunnittelijat Päivi Karjalainen, 26, ja Hanna Keisala, 23, panostivat voittotyössään kohderyhmien aktivoimiseen osallistumisen ja hauskan tekemisen kautta.
Karjalainen ja Keisala olivat voittajien joukossa jo toistamiseen, sillä viime vuonna voiton saavutti Mainoskenttä-Yhtiöiden viisihenkinen tiimi. Tänä vuonna nuoret naiset veivät voiton kotiin kaksistaan. Kaikkiaan kilpailuun osallistui 15 ehdotusta. JujuPrixin voittajan palkinto on 1 500 euron apuraha.
Kilpailussa annettuna tehtävänä oli suunnitella markkinointiviestintäehdotus monitoimihalli Areenan yhteyteen tulevalle maalikaupalle. Kuvitteellisen yrityksen liikeidean keskeisimmät osat olivat ilo, helppous ja luovuus. Tekijät saivat aiheeseen säpinää Rolling Stones -yhtyeen hittibiisin innoittamana: Paint it black eli p.i.b oli voittajien ehdotus, joka erottui rohkeudellaan ja erilaisuudellaan 14 muun työn joukosta.