DNA tekee uuden liiketoiminta-avauksen ja ryhtyy tarjoamaan
mobiilimarkkinointipalvelua yrityksille. Mainosrahoitteinen matkapuhelimen käyttö avaa uusia mahdollisuuksia
operaattoreiden liiketoiminnalle sekä tarjoaa uusia keinoja yritysten ja yhteisöjen markkinointiin.

Mobiilimedia on Suomessa vielä vähän hyödynnetty markkinoinnin kanava.

DNA:n mobiilimarkkinointipalvelu on paketoitu palvelemaan niin matkapuhelimen käyttäjiä kuin kuluttajamarkkinointia tekeviä yrityksiä ja yhteisöjä.

“Hyvin toteutetut markkinointikampanjat tarjoavat kuluttajille ajankohtaista ja merkityksellistä tietoa. Asiakkaan saama palvelukokemus ja hyöty ovat tarjoamissamme palveluissa ratkaisevan tärkeitä asioita”, kertoo DNA:n uusista
liiketoiminnoista vastaava johtaja Hannu Turunen.

Yli 200 000 DNA:n matkapuhelinliittymän käyttäjää on ilmaissut halukkuutensa vastaanottaa markkinoinnillisia viestejä matkapuhelimeensa. Matkapuhelinasiakkaat tulevat saamaan DNA:n yhteistyökumppaneilta muun muassa tietoa uusista tuotteista ja palveluista sekä rahan arvoisia asiakasetuja ja tarjouksia.