Sopimus on osa Philipsin maailmanlaajuista yhteistyötä PR-verkosto Omnicomiin kuuluvan OneVoicen kanssa. Philipsin Pohjoismaiden viestintää koordinoidaan Tukholmasta.
-AC-Sanaforissa toimii oma kuluttajaviestintään erikoistunut tiimi, ja Philips asiakkuutena vastaa osaamistamme kuluttajatuotteiden puolella. Philipsin tuotteet yhdistävät innovatiivisen tekniikan lifestyle-tuotteisiin. Philips on arvostettu tuotemerkki, jota mielellämme edustamme, toteaa AC-Sanaforin toimitusjohtaja Sari-Liia Tonttila.
Philips on maailmanlaajuinen markkinajohtaja terveydenhuollon, valaistus- ja lifestyle-ratkaisujen tarjoajana. Yhtiö työllistää yli 121 000 henkeä yli 60 maassa. Geelmuyden.Kiese ja AC-Sanafor hoitavat jatkossa Philipsin yritysviestintää, tuotelanseerauksia sekä päivittäistä lehdistöviestintää Pohjoismaissa. Sopimus kattaa Philipsin kuluttaja-, valaistus- ja terveydenhoitotuotteet. Geelmyuden.Kiesellä on toimistot Tukholmassa, Kööpenhaminassa ja Oslossa.