Aiemmin Pohjola on työskennellyt projektijohtajana ja avainasiakkuuspäällikkönä mm. Korkeapaineessa ja Seed Digital Mediassa. Hänellä on kokemusta monista digitaalisen markkinoinnin osa-alueista, kuten viraali-, mobiili-, ja kanta-asiakasmarkkinoinnista sekä sosiaalisista medioista.


Ilari Pohjola

“Toteutimme ensimmäisen yhteisen projektimme SMOY:n kanssa syksyllä 2008 ja huomasin nopeasti, että asenne on oikea. Kaikki se pitkän linjan osaaminen, joka täällä on tuloksellisesta asiakkuusmarkkinoinnista, on käännettävissä digitaalisiin kanaviin tuomaan toteutuksiin merkittävää lisäarvoa. Energiaa ei kulu turhien asioiden pyörittelyyn, kun osataan ja halutaan keskittyä olennaiseen, eli tuloksen tekemiseen asiakkaalle.” toteaa Pohjola.

SMOY:ssa Pohjola tulee toimimaan digitaalisen markkinoinnin asiantuntijatehtävissä sekä asiakkuuksien kehittämisen parissa.