TBWA:n globaalisti merkittävin uusasiakasvoitto vuonna 2008 oli Visa.
Vuoden 2008 aikana TBWAHelsinki voitti uusiksi asiakkaikseen muun muassa Instru optiikan, Nordean, Tallink Siljan, Canonin ja PlusTV:n. Globaalisti Visan rinnalla muita merkittäviä uusia asiakkaita olivat muun muassa PepsiCo:n Gatorade ja Pepsi/Diet Pepsi sekä Adidaksen digitaalinen markkinointiviestintä.
”Vuosi 2008 oli huikea TBWA:lle sekä kansainvälisesti että meillä täällä Suomessa. Jatkoimme kasvua ja toimme uusia liiketoimintoja (viestintätoimisto Topic ja digitoimisto Diego) markkinaan”, kertoo TBWAHelsingin toimitusjohtaja Petteri Kilpinen.
TBWA:n menestyksen kulmakiviä niin maailmalla kuin Suomessakin ovat vahva luova osaaminen sekä alan konventioiden etsiminen ja haastaminen disruptio-tekniikalla. Disruption tavoitteena on löytää koko markkinaa kasvattavia isoja ideoita, joiden avulla brändin on mahdollista laajentua myös kategoriansa ulkopuolelle.
267 toimistoa ympäri maailmaa käsittävä TBWA-ketju kasvatti vuonna 2008 myyntikatettaan neljällä prosentilla 1,35 miljardiin dollariin. Pariisissa vuonna 1970 perustetun ketjun pääkonttori sijaitsee nykyään New Yorkissa. TBWA työllistää noin 9700 henkilöä.