Palkittujen töiden joukossa olivat muun muassa Kultajyvän saaneet MTV3:n “Kuin elokuvissa”, Young Directors Awardsin “Gorilla” ja Helsingin seurakuntayhtymän “What would Jesus do?” -ilmoitukset. Kauppalehden “Minä elän” -tempaus ansaitsi Titaanijyvän innovatiivisesta kampanjatoteutuksestaan. Kansan Suosikiksi nousi Veikkauksen “On lottovoitto syntyä suomalaiseksi” -ilmoitus, joka sai Rautajyvä-palkinnon. Hopeiset jyvät menivät Veikkaukselle, DNA:lle, Pfizerille ja HelsinkiMissiolle.
15 työllä kilpailun short-listalle yltänyt mainostoimisto PHS on onnistunut vuosi vuoden jälkeen kasvattamaan luovia tekijöitä, joiden osaaminen palkitaan toistuvasti alan merkittävimmillä tunnustuksilla. Osa tämän vuoden voitokkaista tiimeistä edustaa PHS:n luovaa osaamista jo kolmannessa sukupolvessa. Muun muassa sellaiset uudet kasvot kuin Tuukka Tujula, Taro Korhonen, Ossi Honkanen, Antti Toivonen ja Jouni Seppänen ovat tänä vuonna palkittujen joukossa.
”On palkitsevaa huomata, kuinka monesta nuoresta lupauksestamme on lyhyessä ajassa kasvanut todellisia tekijöitä ja kuinka luovien osaajien joukkomme laajenee vuosi vuodelta. Monet parhaista ideoistamme syntyvät rohkeasti luovia tiimejä sekoittamalla. Kun nuorten innokkuus ja tuoreet ideat yhdistetään pitkän linjan kokemukseen, on lopputuloksena ennakkoluulottomasti ja innovatiivisesti toteutettua markkinointiviestintää”, kertoo PHS:n toimitusjohtaja Petri Uusitalo.