Hän siirtyy Publicis Helsinkiin Satamasta, jossa hän on toiminut vastaavassa tehtävässä. Aalto-Setälä on työskennellyt viimeiset lähes kymmenen vuotta Satamassa kotimaisten ja erityisesti kansainvälisten asiakkuuksien markkinointi- ja verkkostrategioiden parissa.

“Keskeisenä menestymisen elementtinä näen ennen kaikkea asiakkaan elinkaariajattelun, jossa mainostoimistolla on aktiivinen rooli. Tällöin strategisen ja luovan suunnittelun täytyy toimia yhdessä. Markkinointiviestintä on muuttunut ja muuttuu edelleen – tärkeintä on synnyttää puheenaiheita ja siirtää keskustelu yritysten kannalta oleellisiin asioihin. Juuri tämä tekee monikanavaisuudesta merkittävää. Publicis Helsingin vahvuutena on se, että tarjoamme asiakkaalle saman katon alta koko markkinointiviestinnän laajan spektrin,” kertoo Aalto-Setälä.

Jari Aalto-Setälä on työskennellyt viimeisten lähes kymmenen vuoden ajan Satamassa kehittäen kotimaisten ja erityisesti kansainvälisten asiakkaiden markkinointi- ja verkkostrategioita. Nokian eri yksiköiden lisäksi hänen merkittävimpiä asiakkaitaan ovat olleet useat teleoperaattorit eri puolilla maailmaa, UPC Euroopassa sekä S-ryhmä Suomessa.

Publicis Helsinki lukeutuu Suomen suurimpiin mainostoimistoihin ja on osa maailman neljänneksi suurinta mainos- ja mediatoimistoketjua Publicis Groupe S.A:ta. Vuonna 2007 Publicis Helsingin myyntikate oli 8,4 miljoonaa euroa. Työntekijöitä yrityksellä on reilut 100.