Noisy Promotionin asiakaskuntaan kuuluvat muun muassa digitaalisen markkinoinnin toimisto ja filmituotantoyhtiö Nitro FX, Bukowskis huutokauppa, maailman suurin peliyhtiö Ladbrokes, nettihuutokauppa Bidster, Ideaparkin viihdetapahtumat sekä erilaiset VIP- ja mediatapahtumat ravintoloissa ja festivaaleilla. Liiketoiminta kattaa viestinnän, suhdetoiminnan ja markkinoinnin aina suunnittelu- ja ideointivaiheesta toteutukseen ja tuotantoon saakka.
“Noisy Promotionin mukana Zeeland Societyyn saadaan erikoisosaamista”, Zeeland Societyn toimitusjohtaja Jari Tuovinen kertoo. Wileniusta Zeelandille seuraavat myös Joakim Lönnroth, Mii Saraskoski ja Kaisa Väisänen.
“Wille taas saa meiltä lisää resursseja, eli molemmat hyötyvät”, Tuovinen jatkaa. “Zeelandista löytyvät pisimmälle viedyt viestintätyökalut, ja näin esimerkiksi Noisy Promotionin hallussa olevat tuhannet VIP-kontaktit saadaan entistä tehokkaampaan käyttöön”, Wilenius puolestaan kertoo.
Vuonna 2006 Zeeland Society osti teknologiaviestintään erikoistuneen viestintätoimisto Conexion ja tammikuussa 2008 mainostoimisto Incogniton. Zeeland Society onkin yksi nopeimmin kasvavista markkinointiviestinnän yrityksistä Suomessa. Konserni muodostuu Zeeland-mainostoimistosta, Deeland-designtoimistosta,
Text 100 Conexio <>viestintätoimistosta, Venäjän markkinointiviestintään keskittyneestä Zeeland Eastistä, digitaalinen markkinointitoimisto A4 Mediasta, mainostoimisto Incognitosta sekä viestintä> ja pr-toimisto Noisy Promotionista.