Hän siirtyy tehtävään Kemira GrowHow`sta, jossa hän on toiminut yhtiön brändistä ja markkinointiviestinnästä vastaavana johtajana.
Editan Marketing Services -liiketoiminta-alueeseen kuuluvat sekä painetun että digitaalisen markkinointiviestinnän palvelut, mukaan lukien personoidut ja kohdistetut kampanjapalvelut.
Uudistuvan Editan tavoite on olla integroitujen, monikanavaisten markkinointiviestinnän tuotantopalvelujen markkinajohtaja Pohjoismaissa.
Edita on pohjoismainen viestintäkonserni, joka tuottaa ja kehittää yritysten ja yhteisöjen viestinnässään tarvitsemia tuotteita, palveluja ja ratkaisuja. Edita-konsernin liikevaihto vuonna 2007 oli 147,6 milj. euroa ja yhtiön palveluksessa työskenteli 1 018 henkilöä. Editan päätoimialat ovat markkinointiviestinnän tuotantopalvelut, paino- ja logistiikkapalvelut sekä tietokustantaminen.