Pirkka-lehti on ainoana vähittäiskaupan kanta-asiakaslehtenä kasvattanut lukijamääräänsä. Pirkka-lehden lukijamäärä on
noussut 2,56 miljoonasta 2,61 miljoonaan. K-Plussan kanta-asiakaslehti jatkaa Suomen luetuimpana lehtenä.

–Vuosi sitten uudistetun Pirkka-lehden sisältö monipuolistui. Inspiroivaa sisältöä löytävät niin ruoasta, sisustamisesta, remontoinnista kuin muodista ja kauneudestakin kiinnostuneet. Lukijat ovat osoittaneet meille lehdentekijöille, että valittu linja on oikea, sanoo Pirkka-lehden päätoimittaja Minna Järvenpää.

Tutkimusten mukaan lukijat pitävät tärkeinä Pirkka-lehden käytännöllisiä ohjeita ja vinkkejä. Lehden sisältöä kuvaavat monipuolisuus, suomalaisuus, uskottavuus ja käytännöllisyys. Lisäksi lehden uudistunut ilme koetaan selkeäksi, luotettavaksi, nykyaikaiseksi ja laadukkaaksi, hän kertoo.