“Maailma muuttuu ja niin pitää muuttua toimintatapojenkin. Esimerkiksi mainostoimistopuolella suuret kansainväliset organisaatiot pystyvät vielä tarjoamaan synergiaakin, mutta tapahtumamarkkinointi on enemmän työvoimavaltaista tekemistä ja mitä vähemmän kuluu rahaa keskushallintoon niin sitä enemmän sitä jää itse tekemiseen. Touch Nordic antaa asiakkailleen ison organisaation edut, mutta vahvan paikallisen osaamisen ja ilman keskushallinnon kuluja – siis enemmän tekemistä samalla rahalla!”, KOHU-LIVE!n toimitusjohtaja Wille Eerola lupaa.
“Tapahtumamarkkinointi kasvaa kaikissa Pohjoismaissa voimakkaasti ja kun päätöksiä tehdään joka tapauksessa yhä enemmän keskitetysti koko markkina-alueella niin me vastaamme asiakkaiden pyyntöihin tapahtumamarkkinoinnin suunnittelun ja toteuttamisen helpottamiseksi. Samalla pystymme vaihtamaan kokemuksia ja käyttämään tarvittaessa neljän organisaation suunnitteluresurssit suuriinkin projekteihin”, Eerola lisää.