“WSOY:n ja Me Naisten yhteinen tavoite on tehdä lukemisesta
mahdollisimman helppoa. Konseptin kansainvälinen menestys kannusti yhteistyöhankkeeseen: Hollannissa Sanoma Uitgeversin julkaisemana vastaavasta kirjan ja lehden yhdistelmästä on tullut hittituote”, kertoo WSOY:n kaupallinen johtaja Elina Ahlbäck.
Ensimmäinen LukuNaiset-tarina on kotimainen ja kuvaa aidosti suomalaisen naisen elämää. Kirsti ja Katri Mannisen kirjoittamassa tarinassa “Mammamia” seurataan pohjalaisen pitopalvelun arkea. LukuNaiset on laadukasta realistista naistenviihdettä, jolle on markkinoilla kysyntää.
“Uusi tuote on kirja, joka on muodoltaan lehden kaltainen, joten kynnys sen ostamiseen ei ole korkea”, kuvailee Me Naiset -lehden päätoimittaja Riitta Pollari.
WSOY:lle LukuNaiset on myös uusi, innovatiivinen jakelukanava.
“LukuNaiset vie kirjan lähelle suurinta kohderyhmämme, naisia.
Formaatilla voidaan hakea myös uusia tekijöitä sekä tarjota
kirjailijoille uudenlainen kanava kertoa tarinansa”, summaa
kaupallinen johtaja Elina Ahlbäck.