-Brandivalikoimamme on ollut sekalainen. Syksyn aikana läpi viety brandien rakenteen selkeyttäminen auttaa asiakkaitamme tunnistamaan palvelumme helpommin ja mieltämään ne osaksi Fonectaa. Brandien lukumäärän vähentäminen varmistaa myös, että voimme investoida riittävästi niistä jokaiseen, sanoo viestinnästä ja markkinoinnista vastaava johtaja Jukka-Pekka Vuori.
Uudistetun brandistrategian mukaan Fonectan kuluttajille kohdistettuja brandeja ovat 020202, 020202.fi ja 16400. Yrityskäyttöön tarkoitettuja ovat Finder, Inoa sekä Bluebook. Puhelinluettelot jatkavat yhä tiukemmin Fonecta-brandin alla.
Jukka-Pekka Vuori painottaa, että uudessa hierarkiassa brändien suhde toisiinsa ja Fonectaan on johdonmukainen. Aiemmin itse Fonecta on usein jäänyt palvelujensa varjoon, mutta jatkossa Fonecta-kattobrändi tukee alabrändejä.