KTM Tuija Wikström, 38, on nimitetty verkkoliiketoiminnan
kehitysjohtajaksi Sanoma Magazines Finlandin Mediamyyntiin. Sanoma lanseeraa uusia palveluita, joita ovat mm. akuankka.fi ja kiloklubi.fi

Tuija Wikström siirtyy Sanoma Magazines Finlandin palvelukseen
Mediatoimisto Dagmarista, jossa hän toimii suunnittelujohtajana
vastuullaan perustamansa Dagmar Digital -yksikkö. Hän on myös
Dagmarin johtoryhmän jäsen ja on työskennellyt aiemmin
mm. yrityksen asiakkuusjohtajana.

Sanoma Magazines Finland panostaa parhaillaan voimakkaasti verkkoliiketoimintaan. Yhtiö lanseeraa markkinoille muun muassa täysin uusitut akuankka.fi- ja perhe.fi -palvelut ja laajentaa Kiloklubi.fi:tä. Tavoitteena on kasvaa voimakkaasti verkossa sekä lehtibrändejä että sisältö-osaamista hyödyntäen.