“Pelkän keskustelu- ja vuorovaikutusyhteisön sijaan Foody tarjoaa
käyttäjälleen helpotusta arjen pyörittämiseen. Ruoka ja reseptiblogit tuovat vaihtelua kaupallisille reseptipankeille ja tarjoavat käyttäjälle kotikeittiöissä testattuja reseptejä niin arkeen kuin juhlaan”, Sanoma Digitalin tuottaja Tuomas Hautala vakuuttaa.
Tyylitaivas muotitietoisille
Samaa ideologiaa noudattelee Sanoma Digitalin elokuussa aloittanut tyylitaivas.fi-palvelu. Tyylitaivas on virtuaalinen yhteisö kaikille muodista, tyylistä ja vaatteista kiinnostuneille. Se koostuu käyttäjien omista sivuista, joilla käyttäjät voivat kertoa omasta tyylistään, sekä ladata sivuille kuvia omista asukokonaisuuksista ja yksittäisistä asusteista ja vaatekappaleista. Vaatesuunnittelijoilla puolestaan on Tyylitaivaassa mahdollisuus esitellä mallistoaan ja saada arvokasta palautetta suoraan loppukäyttäjiltä.
Sanoma Digital on Sanoman, Sanoma Magazinesin ja SWelcomin yhteisesti omistama yhtiö, jonka toiminta jakautuu kolmeen liiketoimintalinjaan: sähköisiin markkinapaikkoihin, uusiin yhteisöllisiin kuluttajapalveluihin ja verkkomediamyyntiin.