Ainutlaatuinen kokoonpano alan arvoketjun suhteen – paperintuottajista painajiin ja kustantajista postiin – on yhdistänyt voimansa euroopanlaajuiseen (13 maata) kampanjointiin painotuotteen puolesta. Tämä on innoittanut joissakin maissa myös maakohtaisia omia kampanjoita alan yritysten tukemiseksi.
Kampanjaan liittyy suorapostituksia, ammattilehtimainontaa ja esitteitä, joissa ensisijaisena kohderyhmänä on markkinointiväki. Otsikkona on Print, Your Brand in Their Hands, eli printti vie brandin kuluttajille parhaiten.
Kampanja pyrkii todistamaan, miten painotuote palvelee mainostajaa paremmin kuin muut mediat. Pohjoismaissa tämä kampanja pyörii englanninkielisenä, mutta osoittaa silti yhteistä tahtoa ja voimaa. Startti oli lokakuussa. Aineistoa löytyy verkossa osoitteesta.