”Oli jo kunnia tulla valituksi mukaan kilpailutukseen, ja olemme luonnollisesti äärimmäisen ylpeitä tästä voitosta”, iloitsee Publicis Helsingin luova johtaja Anthony Wolch.
Kilpailutus koski Coca-Cola Companyn Bonaqua-brändin pohjoismaisen konseptin suunnittelua ja toteutusta. Publicis Helsingin lisäksi mukana kilpailutuksessa oli kaksi ruotsalaista ja yksi norjalainen toimisto.
-Publicis Helsingin konseptiehdotus edusti vahvinta luovaa materiaalia kilpailuun osallistuneiden toimistojen joukossa, kommentoi Coca-Cola Nordicin mediasta ja mainonnasta vastaava Jens Jermiin.
-Tässä on kyse kansainvälisen brändin rakentamisesta, ei vain mainonnan suunnittelusta, toteaa toimitusjohtaja Timo Suokko.
Mukana Publicis Helsingin suunnittelutiimissä olivat AD Teea Laitio, copy Suvi Lähde, tuotanto-AD Marcus Merkl, yhteysjohtaja Carita Valve, toimialajohtaja Heikki Veijola, planner Heli Viljanen sekä luova johtaja Anthony Wolch.
Suomen toiseksi suurin mainostoimisto Publicis Helsinki on osa kansainvälistä Publicis Groupea. Yritys työllistää 95 henkeä ja toteuttaa asiakkailleen mainontaa ja markkinointiviestintää kokonaisvaltaiseen toimintamalliin perustuen. Publicis Helsingin myyntikate oli vuonna 2006 9,8 miljoonaa euroa.