Tutkimus tehtiin kesällä ja siihen vastasi noin 800 mainostoimistojen asiakasta, joista 17 prosenttia tunsi Zeelandin. Vertailussa oli mukana 26 Suomessa toimivaa mainostoimistoa, mukaan lukien maan suurimmat ja tunnetuimmat toimistot.
Asiakaspalvelun tasossa Zeeland oli tutkimuksen selvä ykkönen. Tutkituista mielikuvatekijöistä yhteistyökyky, kiinnostavuus yhteistyökumppanina, hinta-laatusuhde, luovuus ja tuloksellista mainontaa olivat kaikki keskiarvon yläpuolella. Hinta-laatusuhdetta pidettiin toimialan parhaana.
Zeeland nousi tänä vuonna asiakkaiden mielestä kaikkein kiinnostavimmaksi yhteistyökumppaniksi viime vuoden kakkossijalta.
Zeeland sai asiakkailta yrityskuvaominaisuuksissa tutkimuksen parhaan positiivisuusarvon. Positiivisuusarvo tarkoittaa tutkimuksessa summalukua, joka saadaan laskemalla kaikkien yrityskuvaominaisuuksien myönteiset puolet yhteen ja vähentämällä niistä kielteiset.
Zeeland Society Oy muodostuu Zeeland-mainostoimistosta, Deeland-designtoimistosta, markkinointiin Venäjällä keskittyneestä Zeeland Eastista, Text 100 Conexio -viestintätoimistosta ja A4 Mediasta, joka on konsernin digitaalinen markkinointitoimisto. Tänä vuonna yhtiö on myyntikatteella mitattuna kymmenen suurimman mainostoimiston joukossa
Suomessa. Yhtiö toimii Helsingissä, Turussa ja Tampereella ja siinä työskentelee 79 henkilöä, kaikki osakkuusyhtiöt mukaan lukien 120 henkeä.