Helsingin päätapahtuma kokosi ensimmäistä kertaa yhteen kaikkia alan ammattilaiset yhdistämällä aiemmin erikseen järjestetyn Mainonnan viikon ja Communication Management –tapahtuman, jonka kävijämäärä nelinkertaistui viime vuodesta.
”Jäsenyrityksissämme on töissä noin 2000 ihmistä. Lähes 6000 eri ihmisen kävijämäärä Markkinointiviestinnän viikon tapahtumissa osoittaa, että media, trendit, markkinointi ja viestintä kiinnostaa laajasti myös yrityksiä, opiskelijoita ja suurta yleisöä. Markkinointiviestinnän viikko järjestetään Helsingin päätapahtuman ohella myös Tampereella, Turussa, Oulussa, Jyväskylässä ja Lahdessa. Ensi viikolla vuorossa on Tampere”, kertoo Markkinointiviestinnän Toimistojen Liiton toimitusjohtaja Markus Leikola.
Helsingissä vilkkain päivä oli tiistai, jolloin reilusti yli tuhat alan ammattilaista kokoontui Wanhaan Satamaan. Opiskelijapäivään osallistui lähes 500 opiskelijaa opistoista, ammattikorkeakouluista ja korkeakouluista eri puolelta Suomea.