Mynthonin peruslupausta raikasta ja tehokasta ei sysätä syrjään. Mainonnan toimenpiteitä ja sisältöä sen sijaan kohdennetaan entistä tarkemmin valittuun kasvusegmenttiin – miehiin.
“Leaf edustaa unelma-asiakasta siinä mielessä, että strategisia päätöksiä tehdään hyvin selkeän kohderyhmäymmärryksen perusteella. Se on markkinavetoinen, ulospäin katsova ja kuluttajaymmärryksen avainosaamiseksi nostava toimintatapa, josta monella branditaloksikin itseään kutsuvalla on oppimista” , toteaa asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg Dynamosta.
Leafilta Mynthonia miehistävät markkinointijohtaja Minna Cousins, markkinointipäällikkö Noora Pöyhönen ja tuoteryhmäpäällikkö Laura Forsman.
Dynamon tiimi on AD Jere Saulivaara, copy Johanna Mannila ja asiakkuusjohtaja Petteri Lillberg.