Ramblaksen liikevaihdon arvioidaan olevan vuonna 2007 noin 1,2 miljoonaa euroa.
“Satama keskittyy tulevaisuudessa enenevässä määrin horisontaaleihin markkinointipalveluihin ja markkinoinnin ja myynnin järjestelmiin. Digitaalinen tapahtumamarkkinointi on Sataman näkökulmasta kiinnostava ja tehokas kosketuspiste kohderyhmään, mutta liian kapea liiketoimintasegmentti. Lähes 20 hengen Ramblas keskittyy nyt täysin digitaaliseen tapahtumamarkkinointiin ja vie sitä laajemmalle arkkinalle”, sanoo Sataman liiketoiminnan kehitysjohtaja Tuomas Airisto.
Perustaja Peter Green menee mukana
Satamasta siirtyy Ramblakseen viisi henkilöä, mukaan lukien Sataman tapahtumamarkkinointiliiketoiminnan perustaja ja pitkäaikainen johtaja Peter Green. “Aloittaessamme digitaalisen tapahtumamarkkinoinnin, keskittyivät projektit erityisesti telekommunikaatiosektorin B2B puolella markkinoiden luontiin ja uusien tuotteiden lanseerauksiin. Olemme auttaneet muun muassa lukuisia teleoperaattoreita markkinoimaan palvelujaan kokemuksellisten ja osallistavien mobiilli- ja verkkopalveluiden avulla sadoissa erilaisissa tapahtumissa yli 50:ssä maassa viimeisen seitsemän vuoden aikana”, kertoo Green.
Ramblas Digital Oy toimi yhteistyökumppanina Radio Novan kesäkuun alussa järjestämässä Helsingin Kaivopuiston kesäkonsertissa. Ramblas on myös mukana esimerkiksi Seiskan Tangopörssissä ja Vantaan Energia Areenan isojen näyttöjen ratkaisuissa.