Suomen Golfpiste Oy ja Yhtyneet Kuvalehdet Oy ovat solmineet lisenssisopimuksen Conde Nast Media Groupiin kuuluvan Advance Magazine Publishers Inc.:n kanssa tuodakseen maailman suurimman golflehden Golf Digestin Suomeen.
Golf Digest on maailman ylivoimaisesti laajalevikkisin golfalan julkaisu. Golf Digestin maailmanlaajuinen levikki on yli 2,5 miljoonaa. Golf Digest ilmestyy tällä hetkellä yli 30 maassa ja 18 eri kielellä.
Suomen Golfpiste Oy:n hallinnoima ja ylläpitämä, vuodesta 1997 lähtien toiminut verkkopalvelu golfpiste.com on golfareille ja golfista kiinnostuneille suunnattu monipuolinen ja dynaaminen golfiin keskittyvä, johtava verkkopalvelu, joka tavoittaa lähes kaikki golfin harrastajat Suomessa. Suomen Golfpisteen muita liiketoiminta-alueita ovat golfiin liittyvien verkkoratkaisujen ja printtituotteiden suunnittelu ja toteutus golfin sidosryhmille, golfarin etukortti golfpiste.com jäsenkortti, golfkenttien internetpohjaisen toiminnanohjausjärjestelmän Golfboxin myynti ja tukipalvelut golfkentille sekä räätälöityjen golftapahtumien suunnittelu ja toteutus. Golfpiste.com tuo Golf Digestin myös verkkoon osana verkkopalveluaan.
Vastikään solmitulla yrityskaupalla Yhtyneet Kuvalehdet Oy on ostanut enemmistöosuuden Suomen Golfpiste Oy:stä. Yrityskaupan tavoitteena oli vahvistaa Suomen Golfpiste Oy:n taloudellisia resursseja ja tuoda kustantamisen osaamista yhtiöön Golf Digestin lanseeraamiseksi Suomeen.
Golf Digestin ensimmäinen numero ilmestyy elokuun lopulla Talissa Helsingissä järjestettävän Ladies’ European Tour -osakilpailun Finnair Mastersin yhteydessä. Yhdessä monipuolisen verkkopalvelun golfpiste.com:n sekä etukortin kanssa ne tulevat muodostamaan golfin harrastajalle ylivertaisen palvelukokonaisuuden, jonka tavoitteena on saavuttaa johtavan golfmedian asema markkinoilla kolmen vuoden kuluessa.