Markkinointitoimisto Panic Marketing Oy ja Accell Fitness Division B.V. ovat sopineet Tunturi Oy Ltd:n markkinointiviestinnän suunnittelusta. Sopimus koskee Tunturipolkupyörien markkinointia. Suunnittelutyö on jo käynnissä ja ensimmäiset työn tulokset ovat nähtävissä kevään ja kesän 2007 aikana.
Panic Marketing painottaa digitaalista ja luovaa markkinointia. Luvassa on muun muassa puskaradion kuiskintaa, sms-markkinointia, yhteisöllisyyttä sekä nuorekkaampaa brändi-ilmettä, yritys tiedottaa.
”Panic on viime ajat panostanut voimakkaasti tuotekehitykseen sekä vahvistanut kilpailukykyä digitaalisella markkinoinnin työkaluilla. Panicin rooli ei kuitenkaan ole tarjota teknologiaa vaan luovia ideoita. Tunturi-diili on uudistetun suunnan merkittävin asiakkuus.” Panic Marketing Oy:n Hallituksen pj. Ismo Kauppinen
toteaa.
Panic Marketing on turkulainen markkinointitoimisto, jonka palveluihin kuuluvat erilaiset mobiili – ja markkinointikampanjat sekä markkinointiviestinnän kokonaisvaltainen suunnittelu.