Elisa on ensi keväänä MTV3:llä ja Subtv:llä näkyvän Suomen
Idols-laulukilpailun pääyhteistyökumppani. Yhtiö haluaa olla mukana tapahtumassa, joka voi olla osallistujille joko ainutlaatuinen kertakokemus tai jopa tie menestykseen kevyen musiikin saralla.

-Viihdeteollisuuden palvelut ovat siirtymässä hyvää vauhtia myös
kännyköihin 3G-palvelupakettien myötä. Siksi Elisalle on luontevaa olla mukana tukemassa Idols-kisaa, joka on mukaansa tempaava kokemus sekä osallistujille että tv-katsojille, Elisan markkinointijohtaja Hannu Laakso kertoo.

-Elisa on mukana Idols-kisan tapahtumissa ja ohjelmassa.
Asiakkaamme ovat toivoneet musiikkia kännykkään, ja musiikki on myös Idolsin ydin. On hyvä, että Elisan palveluihin pystyy tutustumaan tilanteissa, joissa musiikin kuuntelu on luonnollista kuten Idols-koelaulutilanteissa omaa vuoroa odotellessa, Elisan
henkilöasiakasmarkkinoinnista vastaava Anu Herranen
kommentoi.

Elisa on panostanut uusiin viihdepalveluihin erityisesti tänä
syksynä ja tuo muun muassa markkinoille 7.12. ensimmäisenä
suomalaisoperaattorina kännykkään ladattavan musiikkikaupan,
Elisa Jukeboksin. Jukeboksi-palvelu on tarjolla aluksi vain
Elisan asiakkaille, ja erityisesti siitä hyötyvät nopeiden
3G-palvelupakettien käyttäjät.

-Idols antaa osallistujille mahdollisuuden näyttää ja testata
osaamisensa. Kaikki osallistujat ovat mielestämme idoleita jo
osallistuessaan, koska he uskaltavat pistää itsensä likoon ja
astua tuomariston ja tv-katsojien eteen, vaikka palaute voi
olla suorasanaistakin, Hannu Laakso muistuttaa.