Suomen suurin markkinointialan tapahtuma, MTL Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto ry:n järjestämä Mainonnan Viikko ja Wanhan Sataman järjestämä Communication Management –tapahtuma yhdistyvät. Tapahtuman kattonimi tulee olemaan Markkinoinnin Viikko.
-Communication Management saavutti lokakuussa ennätyssuosion. Lähes tuhannen ammattilaisen ja asiantuntijan kävijämäärällä tapahtuma on kiistatta laajin viestintäalan tapahtuma, sanoi Wanhan Sataman toimitusjohtaja Annele Bergman.
-Mainonnan Viikko on jo nykymuodossaan saavuttanut selvästi ne tavoitteet, joihin omin voimin päästään, sanoo MTL:n toimitusjohtaja Markus Leikola.
-Pelkästään ennakkoon ilmoittautuneiden kävijöiden määrä on toista tuhatta, ja odotamme uudella yleisön keskuuteen jalkautuvalla mainonnan tekemistä demonstroivalla Mainonnan Klinikka –konseptilla ylittävämme ensimmäisen kerran yli 10 000 tapahtumakäynnin rajan. Seuraavaksi pääsemme niin laadullisesti kuin määrällisesti uudelle tasolle rakentamalla seuraavan kehitysvaiheen yhdessä Wanhan Sataman osaavan ammattilaisorganisaation kanssa.
-Yhteistyökumppaneita Mainonnan Viikolla on yli 50, kun viime vuonna määrä oli 10. Uusi konsepti, jossa on myös mainoselokuvia neljän päivän ajan, iltaklubeja kolmena iltana ja aluetapahtumat Tampereella, Lahdessa ja Jyväskylässä, on herättänyt suurta innostusta kumppaniverkostossa. Haluamme viestinnässämmekin edelläkävijän tavoin esitellä markkinoinnin mahdollisuuksia kaikille: valikoimamme käsittää mm. postimerkkejä ja verkkovisailun – unohtamatta tietenkään mainontaa, sanoi MTL:n hallituksen puheenjohtaja J-P. Rautamaa, Publicis Helsinki Oy:n toimitusjohtaja.