–Asiakaslehtien lukijamäärien kasvu on trendi, jonka voi havaita KMT-tutkimusten tuloksista parin kolmen vuoden ajalta. Tämä osoittaa, että lukijat arvostavat hyvin toimitettuja asiakaslehtiä, Kynämiehen liiketoiminnan johtaja Hannu Lindell toteaa.
Asiakaslehdet ovat juuri ilmestyneen syksyn 2005 ja kevään 2006 Kansallisen Mediatutkimuksen (KMT) mukaan Suomen kymmenen luetuimman aikakauslehden kärjessä. Kymmenestä maamme luetuimmasta aikakauslehdestä asiakaslehtiä on viisi.
Kynämiehen kustantama ja toimittama Pirkka pitää edelleen ykkössijaa. K-ryhmän kanta-asiakaslehdellä on 2 468 000 lukijaa. Kynämies kuitenkin menettää lehden teon A-lehdille vuoden lopussa.
Lukijamääräänsä nosti huomattavasti Suomen Apteekkariliiton jäsenapteekkien lehti Terveydeksi!, joka rikkoi miljoonan lukijan rajan ja on 1 027 000 lukijallaan maamme neljänneksi luetuin lehti. Kynämies toimittaa Terveydeksi! -lehteä yhteistyössä Suomen Apteekkariliiton viestintäyhtiö PharmaPress Oy:n kanssa. Luetuimpien aikakauslehtien kärkeen kuuluivat myös S-ryhmän Yhteishyvä ja OP-lehti. Yhteishyvä säilytti toisen sijansa listalla, ja OP-lehti kipusi viidenneksi luetuimmaksi.
Kynämiehen kustantama Moottori on noussut autoilu- ja tekniikkalehtien vertailussa kuudennelta sijalta viidenneksi. Tällä Autoliiton julkaisemalla, Suomen vanhimmalla, autolehdellä on 197 000 lukijaa. Tutkimuksessa oli mukana Kynämiehen julkaisuista myös Pirkan ruotsinkielinen sisarlehti Birka, jolla on 106 000 lukijaa.