KappAhl tekee kaikkien aikojen suurimman panostuksensa mainontaan. Yhteistyökumppani on amerikkalainen näyttelijä Dustin Hoffman, joka on saanut jo seitsemän Oscaria. Kampanjan nimi on You Look Great.
Monet yritykset käyttävät markkinoinnissaan kuuluisi henkilöitä. Muun muassa H&M:n mainoksissa seikkaili hiljakkoin Kate Moss, joka huumepuuhillaan sai aikaan valtaisan skandaalin H&M:lle. Dustin Hoffmanin tähdittämä mainosfilmi on KappAhlin mukaan erilainen. “Emme halua myydä vaateitamme käyttämällä julkkiksia vaateripustimina. Meillä tavallinen ihminen on pääosassa. Sen vuoksi Dustin Hoffmankin saa tyytyä filmissä sivuosaan, sanoo KappAhlin markkinointipäällikkö *Cathrine
Simonsson*.
Filmin päähenkilönä on aivan tavallinen nainen, jolla on oma perhe ja koti. Filmissä hän on valmistautumassa tärkeään työpaikkahaastatteluun ja vaikka hänen elämänsä on pohjimmiltaan turvallista, tuntee hän olonsa hieman
epävarmaksi. Silloin Dustin Hoffman ilmestyy mielikuvitushahmona hänen tuekseen ja rohkaisee häntä kannustavin sanoin ja neuvoin.

Dustin Hoffman on KappAhlin uusi mallipoika.
Harkitsimme muitakin Hollywoodin kuuluisia näyttelijöitä, mutta päädyimme Dustin Hoffmaniin. Hänessä on karismaa ja fantastista säteilyä. Kukapa nainen ei haluaisi kuulla kohteliaisuuksia hänen suustaan, sanoo Cathrine Simonsson.
You Look Great tulee tutuksi muutenkin kuin mainosfilmissä. Kampanja jatkuu massiivisena myös ilmoituksissa, suoramainonnassa ja myymälöissä.
KappAhl on yksi Pohjoismaiden suurimmista muotiketjuista. Se on kuitenkin jäänyt melko hahmottomaksi viime vuosina. Tähän yritys haluaa nyt muutoksen.