-Uskon valintaan vaikuttaneen toimistomme aikaisemman kokemuksen yhteiskunnallisista kampanjoista. Voittihan mm. Helsinki Missiolle tekemämme kampanja keväällä Helsingin Sanomien järjestämän kilpailun, perustelee toimitusjohtaja Heikki Kauppila BBDO Helsingistä.

Viestintävirasto turvaa Yleisradion julkisen palvelun rahoituksen
tv-maksuja keräämällä. Vuonna 2005 Viestintävirasto keräsi tv-maksuja 383,99 miljoonaa euroa (netto).

-Olimme erityisen tyytyväisiä BBDO:n tarjouksen perusteelliseen
taustatyöhön. Myös BBDO:n näkemykset kampanjoinnin kehittämisestä vastasivat hyvin omiamme, kertoo Viestintäviraston Tv-maksut tulosalueen johtaja Anssi Laakso.

BBDO Helsinki kuuluu kansainväliseen Omnicom-ketjuun, jolla on 316 toimistoa 77 eri maassa. Työntekijöitä ketjulla on maailmanlaajuisesti yli 17 200.