A-lehdet-konserniin kuuluva Markkinointiviestintä Dialogi Oy aloittaa Suomen Omakotilehden kustantajana.
Suomen Omakotiliitto ry ja Markkinointiviestintä Dialogi Oy ovat solmineet Suomen Omakotilehteä koskevan kustannussopimuksen. Ensimmäinen yhteistyössä tehty lehti ilmestyy lokakuussa 2006.
Viisi kertaa vuodessa ilmestyvä Suomen Omakotilehti on alan ainoan valtakunnallisen järjestön, Suomen Omakotiliiton, jäsenlehti. Lehti tarjoaa lukijoilleen luotettavaa ja riippumatonta asumiseen ja kiinteistönpitoon liittyvää tietoa. ”Omakotilehti on ihmisen mittainen, pientaloasumisen puolesta puhuva lehti”, Omakotiliiton toiminnanjohtaja Juhani Nenonen luonnehtii.
Suomen Omakotiliiton jäsenmäärä on kasvanut viimeisten viiden vuoden aikana ripeästi – yli 10 000 jäsenellä. Tällä hetkellä jäseniä on jo yli 60 000.
”Jatkuvasti kasvava jäsenkuntamme ansaitsee laadukasta edunvalvontaa tärkeiksi kokemissaan asioissa kuten asuinkustannusten kohtuullistamisessa. A-lehdet tarjoaa merkittävää vetoapua Omakotilehden sisällön kehittämisessä, ja uskomme kustannussopimuksen tuovan lisäarvoa jäsenistöllemme entistä laadukkaampana lehtenä”, julkaisun päätoimittajana jatkava Juhani Nenonen perustelee.