Lehti tuotetaan suomalaisen Max Rumpus Oy:n kehittämällä Maxdox Mobile Publisher -ohjelmistolla.
Brand Magazinen sisältö koostuu uutisista, henkilökuvista, muotikuvista ja aina ajankohtaisesta tapahtumakalenterista, joka kertoo mitä muodissa tänään tapahtuu ja missä.
“Samsung on muotoiluun vahvasti panostava teknologiayritys ja meille on luonnollista olla mukana käynnistämässä hanketta, jossa uusimman teknologian avulla edistetätään design- ja muotialan kehittymistä. Samalla voimme jälleen kerran olla ylpeitä siitä, että meillä Suomessa tehdään ensimmäisenä asioita, joista muu maailma voi ottaa mallia”, Samsungin markkinointipäällikkö Reidar Wasenius toteaa.
Brand Magazinen saa matkapuhelimeen lähettämällä viestin:
BRAND numeroon 18232. Matkapuhelimen pitää tukea Javaa.
Brand Magazine on osa laajempaa suomalaisten muotiammattilaisten verkostoa, johon kuuluu jo nyt nelisenkymmentä suomalaista muodin ammattilaista aina kokeneista suunnittelijakonkareista, kuten Jukka Rintalasta ja Ilona Pellistä nuoriin osaajiin Tiia Vanhatapioon ja Minna Parikkaan.
-Brand Magazinen idea lähti liikkeelle siitä, kuinka saamme suomalaisen muodin näkymään myös verkoston ulkopuolelle. Verkostomme toteutukseen on tuonut paljon uusia ulottuvuuksia amerikkalaismalli Aninan aktiivinen yhteistyö kanssamme vetämänsä kansainvälisen 360Fashion-projektin myötä.
Halusimme rakentaa korkeatasoisen muodin verkoston Suomeen ja Samsungin rohkeasta aloitteesta loimme mobiilin muotilehden, jonka aineistosta vastaavat suomalaisen muotimaailman tekijät laidasta laitaan, hanketta vetävät Toni Korpineva ja Tuomas Haapman kertovat.