Mobiili-tv on Neloselle yksi uusia mahdollisuuksia tarjoava
ohjelmasisällön jakelukanava, uskoo Nelosen liiketoimintajohtaja
Juha-Pekka Louhelainen. Nelosen strategiana on tehdä
kiinnostavista ohjelmista monimediaisia kokonaisuuksia, joissa eri
välineillä ja jakelukanavilla on omat roolinsa ja sisältönsä.
”Viihteen ja hyvien tarinoiden kysyntä kasvaa jatkuvasti. Haluamme palvella katsojiamme tarjoamalla heille mahdollisuuden viihtyä suosikkiohjelmiensa parissa erilaisiin tilanteisiin sopivien välineiden kautta. Mobiili-tv on Neloselle yksi kiinnostava monimediaisuuden ulottuvuus, joka saattaa tarjota meille tulevaisuudessa myös uusia ansaintamahdollisuuksia mm. mobiiliin räätälöityjen maksullisten ohjelmien välityskanavana”, Louhelainen toteaa.
Nelosen Unelmakämppä ja autoiluohjelma Start! ovat television lisäksi näkyneet myös internetissä, missä on tarjottu ohjelmia täydentävää informaatiota ja interaktiivisia palveluja. Lisäksi maksullisessa Nelosen Netti-tv:ssä voi katsella SM-liigan välierä- ja finaaliottelut.