Grand One -kilpailussa jaettiin palkintoja yhteensä kymmenessä kategoriassa. Koko kilpailun paras työ, Igglo, palkittiin Grand Prix -palkinnolla. Pääpalkinnon voittajan valitsivat eri kategorioiden puheenjohtajista koottu raati.
Paras kuluttajapalvelu -kategoriassa arvioitiin esimerkiksi kuluttajille suunnattuja yrityssivustoja, brändisivustoja, verkkomedioita, verkkokauppoja ja asiointipalveluja kuten verkkopankkeja.
“Kiinteistönvälityksessähän on lopulta kyse hyvin henkilökohtaisesta palvelusta, mutta asiakkaiden tarpeiden pohjalta kehitetty verkkopalvelu tukee sitä erinomaisesti. Eikä verkkopalvelumme kehitys pysähdy tähän. Voin jo luvata, että huhtikuun aikana Igglon verkkopalveluun lisätään jälleen ominaisuus, jollaista Suomessa ei ole vielä käytössä”, lupaa Igglo Oy:n toimitusjohtaja Mikko Ranin.
Igglon verkkopalvelun on toteuttanut Taivas Ego tukenaan Taivas Design.
Grand One -kilpailun järjestivät yhteistyössä RE: Media Oy ja Markkinointi & Mainonta -lehti. Tuomariston puheenjohtajana toimi Alex Nieminen, hasan&partnersin toimitusjohtaja.