”Lehdellä on keskeinen asema pankkimme tunnettuuden ja mielikuvien rakentajana Suomessa”, Kaupthing Bankin toimitusjohtaja Heikki Niemelä sanoo.

”Kaupthing Bankin sidosryhmälehti vahvistaa AcaCom Median tuotevalikoimaa”, toteaa AcaCom Median toimitusjohtaja Jere Aromäki.

Kaupthinking-lehden painosmäärä on 90 000 kappaletta ja se jaetaan Talouselämä-lehden (levikki 76 000 kpl) mukana. 64-sivuinen lehti ilmestyy tänä vuonna kaksi kertaa.

Kaupthing Bank on täyden palvelun kansainvälinen investointipankki, joka on markkina-arvoltaan Pohjoismaiden kahdeksan suurimman pankin joukossa.

Toimintaa Kaupthingilla on kymmenessä eri maassa ja henkilöstöä yli 2 300. Suomessa toimii lähes sata sijoituksen ja rahoituksen ammattilaista.