–PHS:ään päädyttiin, koska HK Ruokatalon muutosprosessiin tarvitaan isoon muutokseen kykenevä mainostoimisto, jossa yhdistyvät niin toimiston tarjoama strateginen osaaminen kuin kokenut tiimi, kiteyttää HK Ruokatalon kaupallinen johtaja Antti Lauslahti.

–HK Ruokatalon muutosprosessin ytimessä on kuluttaja ja tavoitteena on luoda entistä helpompia ja parempia ruokaratkaisuja kuluttajan arkeen. Yhteistyö PHS:n kanssa on olennainen osa tätä prosessia, toteaa Lauslahti.

Tuotantolähtöisyyydestä brändilähtöisyyteen

HK Ruokatalolla on pitkä perinne merkittävänä suomalaisena elintarviketuottajana. Nyt se haluaa panostaa strategiassaan brändien ja brändiportfolion kehittämiseen.

–Yhteisyön päämääränä on tehdä HK:sta suomalainen menestystarina, kertoo Mainostoimisto PHS:n toimitusjohtaja Petteri Kilpinen.

Kilpisen mukaan yhteistyön vaikutukset tulevat näkymään laajalle ja koskettamaan lähes kaikkia suomalaisia. Tavoitteena on kasvustrategian toteuttaminen HK Ruokatalossa niin liikevaihdon kuin koon suhteen.