Kontaktointitoimisto Toinen ja Seppälä ovat aloittaneet yhteistyön. Yhteistyön tavoitteena on luoda ja toteuttaa Seppälä̈lle kontaktointistrategia, joka vastaa sekä kansainvälistymisen että tiukentuvan kilpailutilanteen haasteisiin.

“Olemme menestyneet erinomaisesti, mutta haasteellisessa kilpailutilanteessa haluamme yhä enemmän panostaa kontaktoinnin strategiseen suunnitteluun. Kontaktoinnin tavoite on kasvattaa myyntiä, ja parhaiten se toimii kun mahdollistamme asiakkaiden siirtymisen mielikuvatasolta myymälään, ja sitoutuneeseen uskollisuuteen. Toisen ajattelu ja osaaminen tähtää tähän, ja siksi odotukseni yhteistyöstä on varsin korkealla,” toteaa Seppälän markkinointijohtaja Tiina Kuusisto.

Kontaktointitoimisto Toinen perustettiin viime keväänä. Asiakkaita toimistolla on jo noin kolmekymmentä, mutta merkittävä osa toimeksiannoista on projektikohtaisia tai siinä määrin konsultatiivisia, ettei toimisto ole niistä päässyt julkisuudessa juuri puhumaan. Mediassa nä̈kyvien toimenpiteiden kannalta suurimmat asiakkaat ovat Tjäreborg ja Plantagen.

“Seppälä on erinomainen esimerkki markkinoijasta, jolla on sekä halua että kykyä rohkeasti uudistua ja tehdä asioita toisin, siksi olemme erittäin innoissamme yhteistyöstä,” Toisen toimitusjohtaja Tomi Hilvo toteaa. Toisen rooliin sisältyy myös Seppälän kansainvälisen kontaktointistrategian luominen. Seppälän asiakastiimia Toisessa vetää Pirjo Paavolainen.