Hän seuraa toimitusjohtaja Pertti Uraa, joka siirtyy Lappset Group Oy:n toimitusjohtajaksi ja osakkaaksi 1.6.2006. Järvinen jatkaa myös Lowe Groupiin kuuluvan, asiakassuhdemarkkinointiin erikoistuneen Draftin toimitusjohtajana ja perustajaosakkaana.
Mainostoimistokenttä elää parhaillaan voimakasta murrosta. Lowe-ryhmä on nyt siinä iskussa, että toimintaa on tältä pohjalta hyvä jatkaa ja kehittää, sanoo Jukka Järvinen pitkällä kokemuksellaan mainostoimistomaailmasta mm. Lintaksen ja SEK&Greyn leivissä.
Tehtäväni on voimakkaasti kasvattaa myyntiä ja kansainvälistää toimintoja, Pertti Ura kommentoi siirtoaan. “Olen myös iloinen, että olemme pystyneet toivottamaan tervetulleiksi sellaisia uusia asiakkaita kuten Vaasan & Vaasan Finncrisp, Holiday Club, Kone, Gigantti ja Kultajousi”, Ura toteaa
-Viime vuonna Suomessa lanseerattu Draft on aivan olennainen osa muutostamme toimistoksi, joka tarjoaa saman katon alta integroituja monikanavaratkaisuja. Draftin jälki maailmalla on ollut varsin vakuuttavaa. Yhteistyö Lowe-ketjun kanssa johti Nokian NSeriesin tilin voittamiseen ryhmään viime vuonna. Tuoreimpana osoituksena Draftin tekemisen tasosta on AdAgen 5-star –toimistonimitys vuoden alussa. Draft on vahva lisä IPG:n tarjoomaan Suomessa, Jukka Järvinen sanoo.
Tulevaisuudessakin Järvisen mukaan Lowe/Draft tulee olemaan 360 asteen mainostoimisto eli tarjoaa ratkaisut perinteisestä mediamainonnasta PR:n kautta vaikkapa digitaalisiin
sovelluksiin. “Uskon, että lähivuosien aikana brandin merkitys ei tule yhtään vähenemään, päinvastoin, keskeistä mainos- ja markkinointitoimistoissa on syvällinen kanavaosaaminen.”
Niiden ammattilaisten, jotka osaavat viedä luovat ideat kanavaan kuin kanavaan, merkitys tulee kasvamaan. Tätä kokonaisuutta kehitämme edelleen Lowessa ja Draftissa. Pystymme Suomessa jo nyt tarjoamaan asiakkaillemme ydintiimin, joka hallitsee koko viestintäkentän. Tästä meillä on loistavia näyttöjä mm. menestyksestä Peugeotin, Holiday Club Finlandin ja
Unileverin kanssa, toteaa Järvinen.