Nokia hakee PR-toimistoa UK:ssa hoitamaan sen musiikkikampanjaa, jolla tavoitellaan nuorisoa. PRWeek-lehti kertoo, että Nokia hakeutuu alalle, jolla se ei ole aiemmin toiminut. Nokia lanseeraa N91 kännykän, johon voi tallentaa jopa 3.000 musiikkikappaletta.
PRWeekin mukaan Nokian UK:n PR-toimia hoitavat The Red Consultancy ja Grant Butler Coomber/Chocolate, jotka jatkavat uusista tekijöistä huolimatta. Tarjouskierros uusista toimistoista on lehden tietojen mukaan käynnissä.
Nokialla on jo huomattavaa sitoutumista musiikkiin. Red hoitaa yhtiön “Nokia Raw” kiertuetta tänä syksynä. Brändi on ollut esillä myös sellaisissa musiikkitapahtumissa kuin Carling Readingissä, Leeds Festivalissa ja Nokia Urban Music Festivalissa.
Kilpailijat Sony Ericsson ja Motorola ovat jo lanseeranneet menestyksekkäät musiikkipuhelimensa laittaen Nokialle paineita nuorisomarkkinoilla, PRWeek toteaa.