Finnairin suomenkielinen matkustamolehti Lento yhdistetään Blue
Wingsiin. Lento-lehti ilmestyy tämän vuoden loppuun
asti viisi kertaa vuodessa. Jatkossa Blue Wings -lehdessä on noin kolmasosa suomenkielistä materiaalia. Blue Wingsin vuosittaisia ilmestymiskertoja lisätään ensi vuoden alusta kahdeksasta kymmeneen.
Myös lehden ulkoasu uudistuu vastaamaan uutta sisältöä.
Finnairin matkustajaliikenteestä noin 80 prosenttia on reittilentoja
ja asiakkaista noin puolet ulkomaisia. Blue Wingsin englanninkielinen
sisältö on suunnattu suomalaisille ja kansainvälisille liikematkustajille
ja suomenkielinen osuus keskittyy vapaa-ajan matkustukseen.
–Lehti on monipuolinen ja kansainvälinen kokonaisuus bisnestä,
viihdettä ja lifestylea, sanoo Blue Wingsin toimituspäällikkö
Johanna Hytönen lehteä kustantavasta Sanoma Magazines Finlandista.