Viisi mainostoimistoa kilpailee Ifin kanssa tehtävästä sopimuksesta. Jatkoon valitut toimistot ovat Lowe, King, Leo Burnett ja Bates/Red
Cell sekä Ifin nykyinen mainostoimisto Forsman & Bodenfors.

If Vahinkovakuutus ilmoitti kesällä, että se on vaihtamassa
mainostoimistoa. Valinta on edennyt vaiheeseen, jossa viideltä
mainostoimistolta on pyydetty ehdotukset markkinointiviestinnäksi.

–Nämä viisi mainostoimistoa täyttävät parhaiten vaatimuksemme
strategisesta ja luovasta osaamisesta sekä päivittäisestä palvelusta
pohjoismaisilla markkinoilla, sanoo Ifin brändijohtaja Mikael Hellman.

Päätös vahinkovakuutusyhtiö Ifin uudesta pohjoismaisesta
mainostoimistosta tehdään marraskuun puolessavälissä. Valittu
mainostoimisto aloittaa työnsä Ifille tammikuussa.