Maailmanlaajuinen tiedonvälitysyhtiö Reuters on valinnut
yrityksensä viestintävälineeksi GoodMood WIP-ratkaisun.
Ratkaisu tavoittaa Reutersin 14 500 työntekijää 91 maassa.
”Reuters on käyttänyt laajalti sisäisiä webcasting-lähetyksiä yrityksen strategioiden välittämiseksi työntekijöillemme kaikkialla maailmassa”, kertoo Steve Clark, Reutersin Head of Internal Media. ”Varsinkin viimeisen kahden vuoden aikana webcasting on ollut keskeisessä roolissa koko yrityksen laajuisissa, kunnianhimoisissa viestintätapahtumissa, joiden aikana olemme toteuttaneet sisäisiä lähetyksiä jopa 22 tuntia yhtäjaksoisesti. Nyt haluamme kehittää Reutersin sisäisiä lähetyksiä edelleen ja tehdä niistä osan jokapäiväistä työtämme. GoodMood on keskeinen työväline tässä tehtävässä. GoodMood WIP-ratkaisun avulla videon ja muiden verkkomedioiden yhdistäminen on helppoa. Odotamme ilolla yhteistyötä GoodMoodin kanssa kehittääksemme tuotetta vielä paremmaksi.”
GoodMood on suomalainen verkkopohjaisiin viestintäratkaisuihin erikoistunut webcasting-ohjelmistotalo ja tuotantoyhiö.