Vepsäläisen Big Brother -kampanjaan tulevat kuulumaan tv-mainonta, internet, myymälämainonta ja messumarkkinointi. Lisäksi osa nykyisestä, jatkuvasta tuoteilmoittelusta valjastetaan kampanjan käyttöön.


Vepsäläisen kalustoa Big Brotherissa

Markkinointijohtaja Matti Vepsäläinen kertoo, että “sekä meille että ohjelman tuottajalle on tärkeää, että talo näyttää tyylikkäältä ja toimivalta.”

Vepsäläisen sisustussuunnittelija Riikka Ahosen ja lavastaja Päivi Kettusen yhteistyön tuloksena syntyneessä sisustuksessa painottuvat nuorekkaat ja laadukkaat keskihintaiset huonekalut, matot ja valaisimet.

Huonekaluvalmistajista esillä tulee olemaan erityisesti tanskalainen BoConcept. ”Tämä sopii ohjelman kansainväliseen luonteeseen. Me puolestamme toivomme, että ihmiset oppisivat tuntemaan aiemmin Club 8 -nimellä tunnetut BoConcept-kalusteet”, kertoo toimitusjohtaja Timo Vepsäläinen.

Vepsäläinen on vuonna 1956 perustettu perheyhtiö, joka myy koti- ja ulkomaisia merkkikalusteita.