Tradeka Siwan Toinen nainen -mainos voitti Kuukauden Parhaat Sekunnit toukokuussa 2005. Raadin mielestä viesti on paketoitu yksinkertaiseksi ja se menee sekunnissa perille.

Spottisarja lähtee Siwan brändin omasta persoonasta. Olemme
selkeä, suoraviivainen kauppa ja se on tiivistetty myös mainontaamme. Mainokset ovat selkeitä tarinoita siitä, miksi Siwa on suosittu, Tradekan Corporate Brand Manager Seppo Hämäläinen sanoo.

Aikaisemmassa spottisarjassa Siwa sanoi huumorin keinoin, että se on Suomen suosituin vähittäiskauppa. Nyt pyörivällä sarjalla vahvistetaan, että lapsikin tietää miksi Siwa on suosittu. Seuraavassa menemme vielä askelta pidemmälle menestyksen perimmäisiin syihin, Seppo Hämäläinen lupaa.

Toukokuun 2005 Kuukauden Parhaat Sekunnit –voitosta oli kilpailemassa 393 ensiesitettyä mainosta, joista raati valitsi shortlistalle 22 mainosta. Raatiin kuuluivat AD Arto Nummila Pohjolan Polttopiste Oy:stä, AD Jari Myllykoski Lahtinen&Mantere Saatchi&Saatchista, AD Antti Kaarto DDB Helsingistä ja tuottaja Johannes Lassila Also Starringista.

Mainoksen nimi: SIWA / Toinen nainen

Mainostaja: Tradeka Siwa

Corporate Brand Manager Seppo Hämäläinen

Markkinointisuunnittelija Sanna Kallio

Mainostoimisto McCann Helsinki

AD Mailis Kriikku
copy Jani Tynnilä
projektijohtaja Riitta Arvilommi

Tuotantoyhtiö Also Starring Oy

ohjaaja Markus Virpiö
kuvaaja Jyrki Arnikari
tuottaja Johannes Lassila

Mediatoimisto PMI Oy

Virpi Hartikainen