Alma Median vertailukelpoinen liikevoitto oli 11 % ja vertailukelpoinen liikevaihto oli 4 % edellisen vuoden ensimmäistä neljännestä suurempi. Raportoitu liikevoitto oli 8,2 (8,7) milj. euroa. Raportoitua liikevoittoa heikensivät toimialajärjestelyyn ja toimitusjohtajan vaihtumiseen liittyvät yhteensä noin 1,5 milj. euron kertaluonteiset kulut. Broadcasting-divisioonan divestointi on edennyt tammikuussa julkistetun suunnitelman mukaisesti. Koko vuoden vertailukelpoisen liikevaihdon ja liikevoiton ilman kertaluonteisia eriä odotetaan kasvavan ennen edellisvuodesta.
Alpressin liikevaihto oli edellisen vuoden tasolla, mutta liikevoitto kasvoi 5,6 % 7,5 milj. euroon. Alpressin liikevoittoprosentti oli 14,9 %.
Broadcasting-liiketoimintaryhmän liikevaihto kasvoi 7,1 % ja liikevoitto viisinkertaistui 2,5 milj. euroon. Erityisesti MTV3-kanavan mainosmyynti kasvoi merkittävästi.
Business Information Groupin liikevaihto kasvoi 6 %. BIG:n liikevoitto jäi pääosin syksyllä 2004 ilmestymisensä aloittaneen Presso-viikkosanomalehden kulujen johdosta 0,5 milj. euroa vertailujaksoa alhaisemmaksi ja se oli 0,7 milj. euroa. Presson ohella Lehdentekijät-ryhmä kasvoi voimakkaasti.
Mediapalvelut-divisioonassa luokiteltujen markkinapaikkojen liikevaihdon kasvu jatkui edelleen vahvana ja niiden yhteenlaskettu liikevoitto on positiivinen.
Broadcasting-divisioonan myynti toteutui 26.4.2005 tammikuussa 2005 julkistetun ehdotuksen mukaisesti. Broadcasting-divisioonan divestointi ja siihen liittyvät rakennejärjestelyt ovat edenneet muutoinkin tammikuussa julkistettujen suunnitelmien mukaan.