Ennen Toiseen siirtymistään Hilvo on toiminut neljä vuotta
DDB-konsernin palveluksessa, ensin MicroMedian ja viimeksi
DDB Helsingin toimitusjohtajana. Lisäksi Hilvolla on mm. yli kymmenen vuoden kokemus kaupallisesta radiosta sekä tv:stä Suomessa ja ulkomailla.

Itsensä ulos perinteisestä mediatoimistokentästä asemoivan
kontaktointitoimisto Toisen ensisijaisena tavoitteena on lisätä
asiakkaidensa myyntiä. Toisen toiminta ei ole sidottu ainoastaan
mediaostoihin, vaan vaikutuskanavina voivat toimia kaikki ne pisteet, joissa yritys kohtaa asiakkaansa. “Tämä on ainutlaatuinen mahdollisuus olla mukana luomassa uutta ja muuttaa sitä markkinoinnin ja median kenttää, jossa on koko työikänsä vaikuttanut”, sanoo Hilvo.

Teemu Neiglickin, Ville Torisevan, Bob Helsingin, Dynamon ja Evian omistaman Toisen myyntikatetavoite tälle vuodelle on noin
miljoona euroa. ” Uskon vahvasti Villen, Teemun että kyvykkäiden taustapelaajien kykyihin ja näkemyksiin tämän suuren muutoksen läpiviemisessä. Toivon tuovani joukkueeseen kokonaisuutena merkittävää lisäarvoa”, kertoo Hilvo.

”Henkilökuntaa on nyt neljä, mutta toivottavasti meitä on vuodenvaihteessa jo kymmenen”.

“Yrittäjyydessä houkuttelee pitkien päivien ja pienten ansiotulojen
virkistävä yhdistelmä”, Hilvo perustelee päätöstään. “Lisäksi näin
mielenkiintoisia haasteita ei tällä toimialalla kovin montaa tule.”