Image Match Oy on sponsoroinnin ja markkinoinnin konsultointitoimisto, jonka päätoimintamuotona on strategisten yhteistyösuhteiden suunnittelu, konsultointi ja neuvotteleminen.


Helena Prepula

Kulttuuriasiakkuuksista vastaavaan tiimiin, jota vetää asiakkuusjohtaja Sini Vikkula, on asiakkuuspäälliköksi nimitetty BBA, KTM Helena Prepula 7.2.2005 alkaen. Hän siirtyy Image Matchin palvelukseen TNS Gallupin tutkimusjohtajan tehtävistä. Tätä ennen hän on toiminut Levi’s ja Coca – Cola – brandien tapahtumamarkkinoinnin parissa. Prepula on valmistunut KTM:ksi Helsingin kauppakorkeakoulusta markkinointi pääaineenaan. Vastavalmistuneessa pro gradu -työssään hän pohti kulttuurisponsoroinnin suhdevaikutuksellisia hyötyjä B-to-B -kentällä toimivan sponsorin näkökulmasta. Lisäksi hän on suorittanut kansainvälisen BBA-tutkinnon.


Joonas Holtari

Yhteiskuntavastuullisia asiakkuuksia palvelevaan tiimiin on asiakkuuspäälliköksi nimitetty KTM Joonas Holtari 16.3.2005 alkaen. Viimeksi hän oli BNL Euro RSCG:n palveluksessa konsulttina. Tätä ennen hän on toiminut markkinointijohtajana Malibu Telecom Oy:ssä sekä mediasuunnittelijana Carat Finlandissa. Joonas Holtari on koulutukseltaan KTM ja on pääaineenaan opiskellut kansainvälistä markkinointia. Samassa tiimissä on Anu Kauppi ylennetty asiakkuuspäälliköksi.

Viihde- ja urheilupainotteisia kohteita hoitavassa tiimissä asiakkuuspäälliköksi on ylennetty Elina Hankkio. Tiimiä vetää asiakkuusjohtaja Mikko Lähdeoja.

Yrityksille suunnatuista palveluista vastaavat toimitusjohtaja Marianne Mäkelä sekä markkinointiassistentti Tomi Ertovaara.