Radio City ja Buster järjestivät nokkelan markkinointihenkisen kilpailun venemessuilla, mikä sai kansan liikkeelle. Osallistujan piti arvata Buster L-veneeseen laitettu veden määrä. Kisa jatkui vielä Radio Cityn verkkosivuilla.
Pelkästään messuilla Radio Cityn osastolla kilpailuun jätettiin 11 391 vastausta. Netin kautta arvauksia tuli yli 10 000 ja kokonaismääräksi saatiin 22 144 vastausta.
Busteriin laitettu vesimäärä mitattiin desilitran tarkkuudella ja oikea vastaus oli 317,5 litraa. Tästäkin huolimatta 16 kilpailuun jätettyä kuponkia sisälsi oikean vastauksen. Puolet näistä oli messuilla jätetty ja puolet tuli netin kautta.
Oikeinvastanneiden kesken suoritettiin arvonta Radio Cityn Herätysliikkeen suorassa lähetyksessä. Uuden Buster L-veneen voitti Pauli Sipiläinen Helsingistä.
“Voitto tuli oikeaan osoitteeseen. Olen kalamiehiä ja nykyinen vene on 20 vuotta vanha. Todella hyvä fiilis kun pääsee kalustoa uusimaan”, kertoi Pauli Sipiläinen, joka osallistui kilpailuun messuilla.
Radio Cityn ja Busterin järjestämä promootio oli Suomessa ainutlaatuinen. Idea kilpailuun tuli Busterin aiemmasta mainonnasta, jossa vedellä täytetty vene pysyi edelleen pinnalla. Turvallisuusnäkökulman lisäksi promootion tavoitteena oli kertoa Busterin helppokäyttöisyydestä. Palkinnon arvo on 8.690 €.