TNS Gallupin ennakkotietojen mukaan vuosi 2005 alkoi mediamainonnan näkökulmasta todella vauhdikkaasti. Mediamainonta kasvoi edellisvuodesta 13,6 %. Tällaisia kasvulukuja ei ole nähty sitten vuoden 2000, kertoo Alma Media.
Sanomalehtimainonta kasvoi 14,3 %, televisiomainonta 14,1 % ja aikakauslehtimainonta 10,7 %. Verkkomediamainonta jatkui vahvana, se kasvoi yli 50 %.
Iltalehden ulkoasu uudistunut
Iltalehden levikki kasvoi viime vuonna ennätykselliset 7,5 %. Helmikuun 7. päivänä toteutettu ulkoasu-uudistus on otettu hyvin vastaan lukijoiden piirissä, sillä levikin markkinaosuus alkaa taas nelosella, Alma Media kertoo.
Ulkoasun lisäksi Iltalehti alkoi julkaista maanantaisin tuhtia UrheiluMAX-liitettä. Painetun lehden lisäksi Iltalehti uudisti myös verkkosivustonsa.