Viime vuonna luokitelluista palveluista kertyi 12,7 miljoonan euron vaihto, joka on 4,7 miljoonaa enemmän kuin edellisenä vuonna. Luokiteltujen sivustojen myynti on vajaa kolme prosenttia koko Almamedia Oyj:n liikevaihdosta. Kun MTV3 jatkossa poistuu yhtiön kirjanpidosta, nettisaittien tuoma suhteellinen osuus siten nousee entisestään, sillä perinteinen paperibisnes kasvaa huomattavasti hitaammmin. Viime vuonna Alpress yksikkö, johon kuuluvat Aamulehti, Iltalehti ja 33 muuta sanomalehteä, kasvoi 5,7 prosenttia tuottaen voittoa 15,3 prosenttia.
Parhaimpia kehittyjiä olivat Autotallin ohella työpaikkailmoituksiin keskittyvä Monster.fi, eli entinen Jobline.fi. Sen kasvu oli 62 prosenttia ja asuntosaitti Etuovi.comin nettiversion 43 prosenttia. Marraskuussa 2003 ostettu vaihtokoneiden ilmoitussaitti Mascus kasvatti myyntiään 38 prosenttia, mutta yhtiön mukaan se ei ollut kannattavaa toimintaa. Mascus on aloittanut vuonna 2000. Sen omistajina olivat ennen Almaa KONE ja yhtiön toimiva johto. Mascuksen alkuhistoria liittyy Partekin toimintaan.
Myös MTV3:n nettisivujen mainosmyynti nousi 46,6 prosenttia.
Kauppalehti Onlinen ilmoitusmyynti kasvoi 38 prosenttia. Business Information Groupin (BIG), jossa merkittävin yksikkö on paperinen Kauppalehti, liikevaihto kohosi 5,8 prosenttia. Ilmoitustulojen kasvu tuli onlinen ohella Kauppalehti Optiosta.
Uuden Alman perustamisen yhteydessä Alman johto ilmoitti verkkomedian olevan jatkossakin tärkeä kasvualue.
Yhtiön koko liikevaihto oli vuonna 2004 kaikkiaan 464,4 miljoonaa euroa ja edellisenä vuonna 460,5 miljoonaa euroa. Liikevoittoa tuli viime vuonna 8,3 prosenttia ja edellisvuonna 3,8 prosenttia.
Almamedian tilinpäätöstiedote löytyy osoitteesta http://www.almamedia.fi/tiedote?tiedote=8612.