Alko ja Sanoma Magazines Finlandin Yritysjulkaisut aloittavat
yhteistyön Etiketti-lehden kustantamisessa. Ensimmäinen
yhteistyössä toimitettu lehti ilmestyy syksyllä 2005. Sanoma
Magazines Finland Yritysjulkaisut valittiin lehden kustantajaksi
tarjouskilpailun perusteella.
“Etiketti-lehden tehtävä on tutustuttaa suomalaisia sekä kotimaiseen
että kansainväliseen juoma- ja ruokakulttuuriin. Lehteä tekevät
alaan perehtyneet erikoistoimittajat. Tavoitteenamme on
mielenkiintoinen, asiantunteva ja luotettava lehti”, Alkon
viestintäjohtaja Mika-Pekka Miettinen sanoo.
Uudistuva Etiketti juhlii ensi syksynä 40-vuotista taivaltaan ja
syksyn numero on samalla juhlalehti. Etiketin kohderyhmänä ovat Alkonmyymälöissä asioivat henkilöt, ja lehden tavoitteena on antaa
kohderyhmälleen Alkosta vastuullinen, asiantunteva ja
asiakasystävällinen kuva. Etiketti julkaistaan sekä suomen että
ruotsin kielellä. Sen painosmäärä on 280 000 kpl.
Sanoma Magazines Finland on Suomen suurin aikakauslehtikustantaja ja siihen kuuluva Yritysjulkaisut-yksikkö on yksi Suomen johtavista asiakas- ja sidosryhmälehtien kustantajista. Yritysjulkaisut on tuottanut erilaisia kokonaisviestinnän ratkaisuja vuodesta 1980.Sanoma Magazines Finland on osa SanomaWSOY-konsernia.