McDavid polvituet kompressio

Digimainonta kasvoi sanomalehtien ohi

tiistaina 10.05.2016 - Toimitus

Tuoreimmat

Nimitysuutinen: Hanna-Kaisa Tahvanainen Alleriin

Eilen - Media - Toimitus

 
 

Aller Media vahvistaa digiliiketoiminnan osaamistaan Hanna-Kaisa Tahvanaisen, 32, siirtyessä Roviolta Allerin digiliiketoiminnan Senior Digital Business Developeriksi.

Radiomainoksien lähetysrajoitus poistetaan

ti 17.05.2016 - Toimitus - Media

Liikenne- ja viestintäministeriö on aloittanut valmistelun tietoyhteiskuntakaaren muuttamiseksi tietyiltä osin. Tavoitteena on keventää sääntelyä ja helpottaa näin media-alan toimintaedellytyksiä. Tavoitteena on kumota säännös, jonka mukaan radiomainosten lähetysaika ei saa olla yli 20 prosenttia päivittäisestä lähetysajasta.

Yle-työryhmälle kuukauden jatkoaika

ti 17.05.2016 - Toimitus - Media

Liikenne- ja viestintäministeriö asetti marraskuussa 2015 parlamentaarisen työryhmän arvioimaan Yleisradio Oy:n julkisen palvelun tehtävää ja rahoitusta. Työryhmän toimikauden piti päättyä 31.5.2016, mutta sitä on jatkettu 30.6.2016 saakka.

Nimitysuutinen: Markku Airola Mainion myyntijohtajaksi

pe 13.05.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Markku Airola on aloittanut Markkinointiviestinnän suunnittelutoimisto Mainion myyntijohtajana, tehtävänään vastata Mainion uusasiakashankinnasta sekä myynnin kehittämisestä.

Juha Vainion juttu Vihasivustosta vuoden paras

to 12.05.2016 - Toimitus - Media

Sanomalehtien Liiton Paras juttu- ja Parhaat sivut -kilpailujen voittajat on valittu. Kilpailun parhaat palkitaan Kajaanissa 12.5. liiton kevätseminaarin yhteydessä.

Nimitysuutinen: Jaana Lindvall-Harki Fokus Median myyntijohtaksi

ke 11.05.2016 - Toimitus - Media

Fokus Media Finland Oy:n mediamyynnistä vastaavaksi myyntijohtajaksi ja johtoryhmän jäseneksi on nimitetty KTM Jaana Lindvall-Harki. Hän aloittaa uudessa tehtävässään 16.5.2016.

YIT:n verkkomuotoinen vuosikertomus parhaaksi

ke 11.05.2016 - Toimitus - Tiedotus

Viestinnän ammattilaisten järjestö ProCom on palkinnut vuoden 2015 parhaat vuosikertomukset. Listayhtiöiden sarjassa parhaana palkittiin YIT Oyj:n verkosta ladattava vuosikertomus. Listaamattomista yhtiöistä parhaan kertomuksen teki SATO Oyj. Arvioon osallistui 17 vuosikertomusta, joista painettuja vuosikertomuksia oli enää kuusi.

"Viestintä on vaikea laji"

ke 11.05.2016 - Toimitus - Tiedotus

Ihmisten välinen kommunikaatio on vaikea laji. Juuri valmistunut kysely kertoo, että lähes 40 prosenttia suomalaisista tulee...

Digimainonta kasvoi sanomalehtien ohi

ti 10.05.2016 - Toimitus - Markkinointi & Mainonta

Digitaalisen mainonnan osuus Suomen mainospanostuksista kasvoi reiluun 28 prosenttiin vuoden ensimmäisellä neljänneksellä jättäen...

Toimittajat: Verottaja ei saa murtaa lähdesuojaa

ma 02.05.2016 - Toimitus - Media

Tutkivan journalismin yhdistys ja Oikeustoimittajat ry vaativat, että Verohallinto luopuu suunnitelmistaan viedä...

Lisää tuoreimpia

Uutiset

Asiantuntija-artikkelit

Vieraskynä

Pääkirjoitukset

Arvostelut

Nimitysuutiset

Tilaa ilmainen uutiskirje

Tilaa Mediaviikon ilmainen viikottainen uutiskirje sähköpostiisi. Uutiskirje on koottu lähetys Mediaviikon sillä viikolla julkaistuista uutisista ja se lähetetään aina perjantaisin.

Heh.

Huvittuneempi
27.04.2016
Alkaa saada koomisia piirteitä tämä Mediaviikon propaganda Yleä vastaan. Maakuntalehdet ovat to-del-la huonoja jos yksi tai kaksi Ylen maakuntauutista per päivä kaataa koko toimialan. Vahva julkinen media nostaa koko median tasoa - se on niin nähty koko Euroopassa.

Onpa tarkoitushakuista

Huvittunut
22.04.2016
Aika huvittava ulostulo YLE:ltä! En ehkä rinnastaisi keskenään sanomalehtien ja iltapäivälehtien uutissisältöjä keskenään, koska tuotteet eroavat kuin yö ja päivä. Iltapäivälehdet toimivat viihdyttäjinä, tavanomaisena keltaisena lehdistönä ja ovat ajamassa itseään taloudelliseen umpikujaan. Maakuntalehdet ja YLE sen sijaan toimivat ihan samalla markkinalla. Toinen toimii puhtaasti verorahoilla todella isoin resurssein ja toisen pitäisi pärjätä kaupallisin ehdoin. Eihän sellainen voi pitkän päälle toimia. Näinä aikoina kun kaikkialla pitää hakea kustannustehokkaampia malleja, pitää YLEn toimintaa ehdottamasti rajata muutamille tärkeille alueille ja leikata rahoitusta. Eikä se että kansainväliset jätit pärjäävät, oikeuta YLEä kilpailuoikeudellisesti täysin ylivoimaiseen asemaan veronmaksajien rahoilla.

Oma koti kullan kallis

Tilaaja
17.11.2015
Olen tilannut lehden kesäkuussa, 10 nro 29,00e. Tilausjakso 07/2015-05/2016. Olen saanut nrot 7-8 ja 9. Artikkelissa kerrotaan ensimmäisen numeron ilmestyvän tammikuu 2016 uudelta kustantajalta. Jääkö esim.minulta saamatta lehtiä, jotka olen jo maksanut heinäkuussa? Kustantajan olisi pitänyt ilformoida tilaajia muutoksesta. On hyvän markkinointi ja asiakaspalvelun vastaista olla tiedottamatta asiakkaita. Puhelinnumeroissa on koko ajan vastaaja päällä ja sähköposteihin ei tule vastausta.

Hämmästynyt

Lehden tilaaja
16.11.2015
Oispa ollu kiva, jos tilaajille ois ilmotettu ettei lehteä enää ilmesty loppuvuodesta. Miten hyvitetään maksetut tilausmaksut?!

lupauksia

Realismia
14.11.2015
SOMEa ei pelätä vaan suhtaudutaan realistisesti, sen mahdollistamiin hyötyihin mitä niitä on - jos on. Ehdottomasti suurin osa hypetyksestä SOMEn ympärillä on täysin pelkkää ilmaa.